مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 13:252020-06-25بين الملل

درباره سعد الجبری چه می دانید؟/ کابوس این روزهای بن سلمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سعد الجبری نامی است که دوباره در راهرو های اطلاعات سعودی و آمریکایی، در برابر مطالبات محمد بن سلمان، - اخیراً موضوع سعد الجبری مقام فراری اطلاعات عربستان و اسراری که از خاندان سعودی می داند و نیز نگرانی های محمد بن سلمان در این زمینه٬ تبدیل به یکی از پربازدیدترین سوژه های رسانه های عربی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سعد الجبری نامی است که دوباره در راهرو های اطلاعات سعودی و آمریکایی، در برابر مطالبات محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی برای بازگشت وی به عربستان، مجدداً تکرار می شود.

ریاض٬ برادر سعد الجبری و دوفرزند وی که سه سال پیش به خاطر نگرانی از به قدرت رسیدن بن سلمان از این کشور به کانادا گریخته بودند را با هدف تحت فشار قرار دادن او برای بازگشت از کانادا به عربستان، بازداشت کرده است.

این پرونده روز به روز جنجالی تر می شود و در این میان ترس هایی مبنی بر دچار شدن سعد الجبری به سرنوشت جمال خاشقچی نویسنده سعودی که در کنسولگری عربستان در ترکیه در سال 2018 کشته شد وجود دارد.

اما سعد الجبری کیست؟ سعد الجبری پیش از کودتای بن سلمان در ژوئن 2017 بود معاون محمد بن نایف ولیعهد سابق عربستان پیش و همچنین ریاست سازمان اطلاعات سعودی را بر عهده داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره سعد الجبری چه می دانید؟/ کابوس این روزهای بن سلمان

درباره سعد الجبری چه می دانید؟/ کابوس این روزهای بن سلمان