مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 13:552020-06-25سياسي

حمایت قاطع دستگاه قضا از اقدامات پلیس در برابر جرائم خشن


رییس کل دادگستری استان همدان از حمایت قاطع دستگاه قضایی از اقدامات قانونی پلیس در برابر جرائم خشن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محمدرضا عدالتخواه عصر امروز در دیدار با سردار کامرانی صالح فرمانده نیروی انتظامی همدان به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: رفتن به سمت جوان گرایی و تغییر دادستان ها و رؤسای دادگستری ها در شهرستان های استان در ماه های اخیر و نیز تأکید بر حضور و استقرار آن ها در محل خدمتشان، زمینه ساز وفاق و همدلی بیشتر و هماهنگی برای بررسی سریع موضوعات پیش آمده در حوزه فعالیتشان شده است.

وی همچنین اظهار کرد: خوشبختانه با افزایش تعداد شعب حقوقی و دادگاه های تجدید نظر از یک طرف و اختصاص ساختمان های بزرگتر برای رسیدگی به پرونده ها در اختیار همکاران و مردم اطز طرفی دیگر، شرایطی مهیا شده تا کفیت و سرعت در کارها بالاتر رود.

رییس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه بالاترین مشمولان عفو کشور توسط رهبر انقلاب را همدانی ها به دست آوردند، افزود: همچنین به دنبال آن هستیم تا با مجازات های جایگزین حبس که عمدتاً به سمت خدمات دهی رایگان سوق داده می شود از تعداد زندانیان بکاهیم.

وی تصریح کرد: معتقدیم که زندان باید تنها مکانی برای مفسدان اقتصادی، اراذل و اوباش،  قاتلان، محاربان و آدم ربایان باشد و احکام و آرأ س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قاطع دستگاه قضا از اقدامات پلیس در برابر جرائم خشن

حمایت قاطع دستگاه قضا از اقدامات پلیس در برابر جرائم خشن