مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 14:202020-06-25سياسي

اقتصاد کشاورزی ورامین با ساخت و ساز غیر مجاز باغ ویلا در خطر است


فرماندار ورامین با تاکید بر مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز باغ ویلا در شهرستان گفت: این پدیده علاوه بر هدر رفت آب شرب روستاییان اقتصاد کشاورزی منطقه را نیز به خطر می اندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین کاغذلو بعد از ظهر پن شنبه در جلسه شورای اداری ورامین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی اظهار داشت: دستگاه قضا در شهرستان ورامین نمادی از همراهی و همدلی با مسئولان در مواجهه به اقدامات غیرقانونی محسوب می شود و ارتباط بسیار مؤثر بین مسئولان اجرایی و قضایی را ایجاد کرده است.

کاغذلو در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان ورامین گفت: این شهرستان در شرایط مناسبی از لحاظ کنترل بیماری قرار دارد و از وضعیت زرد عبور نکرده است.

فرماندار ورامین گفت: ارائه خدمات درمانی توسط بیمارستان ورامین به شهرستان های همجوار باعث افتخار است که در زمان کرونا بسیار خوش درخشیدند و خدمات بسیار ارزنده ای را به مردم و بیماران ارائه کردند.

وی در ادامه بیان داشت: برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیش از 5 هزار نفر در قالب هیأت های اجرایی، نظارت و بازرسی، کار برگزاری را بر عهده داشتند و انتخاب در این شهرستان به بهترین شکل ممکن برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد کشاورزی ورامین با ساخت و ساز غیر مجاز باغ ویلا در خطر است

اقتصاد کشاورزی ورامین با ساخت و ساز غیر مجاز باغ ویلا در خطر است