مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 14:552020-06-25سياسي

تپه های تاریخی سگزآباد مورد بی مهری و بی توجهی قرار گرفته است


نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: تپه های تاریخی سگزآباد با قدمت 9 هزار ساله مورد بی مهری و بی توجهی قرار گرفته و این ضعف باید با ایجاد «سایت موزه» برطرف شود.

- قزوین- نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: تپه های تاریخی سگزآباد با قدمت 9 هزار ساله مورد بی مهری و بی توجهی قرار گرفته و این ضعف باید با ایجاد سایت موزه برطرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله عباسپور نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی عصر پنجشنبه در آیین رونمایی الواح هخامنشی و گور 3 هزار ساله بانوی سگزآبادی که با حضور هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی، فرماندار و جمعی از مدیران در موزه شهر قزوین برگزار شد اظهار داشت: همه ما باید نسبت به ارزش های تاریخی و تمدنی خود اهتمام و توجه داشته باشیم و از آنها صیانت کنیم.

وی تصریح کرد: استان قزوین دارای ظرفیت ها و آثار تاریخی متعددی است اما مدیران استان نتوانسته اند ارزش های تاریخی موجود را همانند مدیران استان اصفهان معرفی و برجسته کنند به همین دلیل در حال حاضر استان های دیگر در حوزه گردشگری از استان قزوین شرایط بهتری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تپه های تاریخی سگزآباد مورد بی مهری و بی توجهی قرار گرفته است

تپه های تاریخی سگزآباد مورد بی مهری و بی توجهی قرار گرفته است