مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 15:052020-06-25سياسي

35درصد پرونده های حل اختلاف شاهرود به سازش منتهی شد


رییس دادگستری شاهرود با بیان اینکه 35درصد پرونده های حل اختلاف این شهرستان به سازش منتهی شد، گفت: این امر نشان دهنده اهمیت مشاوره در زمینه پرونده های قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی الله اسماعیلیان بعد از ظهر پنج شنبه در حاشیه مراسم افتتاح مرکز مشاوره خانواده در شورای حل اختلاف شاهرود به میزبانی این مرکز ضمن بیان اینکه این دفتر با هدف افزایش سازش در پرونده ها و ارتقای رسیدگی به پرونده های ارجاع شده به شورای حل اختلاف ایجاد شده است، بیان داشت: جایگاه شورای حل اختلاف در احقاق حقوق افراد مهم است.

وی با بیان اینکه از مجموع پرونده های رسیدگی شده در شورای حل اختلاف شاهرود در سال گذشته 35 درصد پرونده ها منتهی به سازش شده است، تاکید کرد: این آمار معادل میانگین کشوری است و این امر نشان از تلاش و عزم این شورا در ایجاد فرهنگ صلح و سازش می دهد.

رییس دادگستری شاهرود با بیان اینکه ضرورت برنامه ریزی برای تحکیم بنیان خانواده در سطح شهرستان یکی از الزامات افتتاح دفتر مشاوره است، تاکید کرد: حجم بالایی از پرونده های ورودی به دستگاه قضایی شهرستان شاهرود دعاوی خانواده و طلاق است که باید برای رفع این معضل برنامه ریزی شود.

اسماعیلیان با بیان اینکه این موضوع تنها تکلیف دادگستری نیست بلکه باید همه دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای این مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35درصد پرونده های حل اختلاف شاهرود به سازش منتهی شد

35درصد پرونده های حل اختلاف شاهرود به سازش منتهی شد