مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 15:102020-06-25سياسي

ماجرای واریز ناگهانی 50 میلیون تومان به حساب تعدادی از قلعه گنجی ها چی بود؟


روز گذشته چهارم تیرماه به طور ناگهانی و غیرمنتظره مبالغ کلانی به حساب تعدادی از مردم قلعه گنج وارد شد که در شبکه های فضای مجازی سر و صدای زیادی بر پا کرد.

- ایسنا/کرمان روز گذشته چهارم تیرماه به طور ناگهانی و غیرمنتظره مبالغ کلانی به حساب تعدادی از مردم قلعه گنج وارد شد که در شبکه های فضای مجازی سر و صدای زیادی بر پا کرد.

مهدی شهسواری فرماندار قلعه گنج در این رابطه به ایسنا می گوید: کارتی از سوی کمیته امداد امام خمینی به نام کارت امداد ولایت در اختیار برخی مددجویان این کمیته قرار گرفته است که در برخی از ماه های سال برای افراد تحت پوشش شارژ می شود که این مبلغ نیز به صورت اعتباری بوده و مددجو می توانند از فروشگاه های طرف قرارداد کمیته امداد به اندازه شارژ وسیله خریداری کنند که به عندان یک سبد کالا کمکی به حساب می آید.

وی با بیان این مطلب که اواخر وقت روز گذشته مبلغ 50 میلیون تومان در حساب کارت امداد ولایت برخی از مددجویان کمیته امداد شهرستان قلعه گنج واریز شد، اظهار کرد: برخی از این مددجویان در شهرستان قلعه گنج از این موضوع مطلع و حدود 35 نفر از این مددجویان در فروشگاه طرف قرارداد، اقدام به کارت کشیدن می کنند.

فرماندار قلعه گنج با اشاره به اینکه پول های واریزی به حساب فروشگاه های طرف قرارداد این طرح بعد از 48 ساعت به حساب صاحب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای واریز ناگهانی 50 میلیون تومان به حساب تعدادی از قلعه گنجی ها چی بود؟

ماجرای واریز ناگهانی 50 میلیون تومان به حساب تعدادی از قلعه گنجی ها چی بود؟