مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 17:002020-06-25سياسي

تشکیل کمیته های تخصصی پژوهشی با حضور دانشگاهیان لرستان


تشکیل کمیته های تخصصی با حضور دانشگاهیان و کارشناسان دادگستری با رویکرد پژوهش کاربردی در موضوعات آسیب های اجتماعی می تواند به رفع مشکلات کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روز پنجشنبه اعضای هیأت رییسه و شورای معاونین و رؤسای دانشکده های دانشگاه لرستان با رییس کل و معاونین دادگستری استان لرستان به مناسبت هفته قوه قضاییه دیدار و گفتگو کردند.

محمد رزم رییس کل دادگستری لرستان در این دیدار، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه به ویژه شهید آیت الله دکتر بهشتی، شهید حجت الاسلام و المسلمین سیدفخرالدین رحیمی و شهید محمدحسین صادقی از شهدای حادثه انفجار حزب جمهوری، گفت: دانشگاه محل کسب علم همراه با معنویت، اخلاق و انسان سازی است.

وی نقشه راه دانشگاه ها را تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: فعالیت ها دانشگاه ها بایستی در جهت اجرا و عملیاتی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره کارکرد دانشگاه در جامعه اسلامی باشد.

رییس کل دادگستری لرستان افزود: این موضوع نیز اهمیت دارد که تلاش شود رشته های تحصیلی مختلف در دانشگاه ها متناسب با نیازهای بازار کار جامعه ایجاد تا اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته های تخصصی پژوهشی با حضور دانشگاهیان لرستان

تشکیل کمیته های تخصصی پژوهشی با حضور دانشگاهیان لرستان