مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 17:152020-06-25سياسي

عشایر مرزبانان واقعی مرزها هستند/ امنیت کامل در مرزهای استان اردبیل حاکم است


فرمانده مرزبانی کشور عشایر شهرستان اصلاندوز را مرزبانان واقعی مرزها دانست و گفت: امنیت کامل و بدون تهدید در مرزهای استان اردبیل حاکم است.

- سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از نوار مرزی شهرستان اصلاندوز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: مرزبانان غیور استان اردبیل در راه دفاع از کشور تلاش مضاعف داشته و از  هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند.

 وی با اشاره به جاده های نامناسب مرزی در شهرستان اصلاندوز افزود: گرچه جاده های مرزی مطلوب نیستند اما روحیه ایثار و فداکاری مرزبانان، این کمبودها، اشکالات و سختی ها را جبران کرده است.

 فرمانده مرزبانی کشور، عشایر غیور شهرستان اصلاندوز را مرزبانان واقعی استان دانست و گفت: امنیت مطلوب و پایدار و توسعه یافته و همه جانبه با حضور مرزداران در کنار همکاران ما ایجاد شده است.

گودرزی از ارائه آموزش های همگانی به عشایر و مرزداران خبر داد و بیان کرد: مرزداران استان با رعایت توصیه ها و قوانین و مقررات مرزبانی در سطوح مختلف در ایجاد و تقویت روحیه مرزبانان نقش بسزایی دارند.

وی همچنین از همکاری و همفکری عشایر در حاشیه مرزها که به کار دامپروری و دامداری مشغول هستند قدردانی کرد و اظهار داشت: در بازدیدی که از مرزها داشتیم مورد خاص در مرزها مشاهده نشد اما تاکید ما بر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر مرزبانان واقعی مرزها هستند/ امنیت کامل در مرزهای استان اردبیل حاکم است

عشایر مرزبانان واقعی مرزها هستند/ امنیت کامل در مرزهای استان اردبیل حاکم است