مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 18:352020-06-25سياسي

گسترش مبادلات تجاری بین ایران و عراق در مرز مهران


استاندار ایلام از گسترش مبادلات تجاری بین ایران و عراق در مرز مهران خبر داد و گفت: مقرر شد دو ساعت به ساعات کاری گمرکات ایران و عراق اضافه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر پنجشنبه در حاشیه دیدار با محمد جمیل المیاحی استاندار واسط عراق از گسترش همکاری های بین دو استان خبر داد و گفت: در پی دیدار با سفیر ایران در عراق که روز گذشته انجام شد درخواست داشتیم که ملاقات هایی با استان های هم مرز ما با کشور عراق انجام شود که در سریع ترین زمان ممکن دعوت کردیم از استاندار واسط که در مهران دیدار داشته باشیم و مباحث بین دو استان را با یکدیگر مطرح کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر مهمترین مرز استان ایلام با کشور عراق با استان واسط است و مسائل و مباحث بسیاری بین این دو استان وجودد ارد که باید به سرعت مطرح شده و تعیین تکلیف شوند وی افزود: از لحاظ تردد زوار، مبادلات تجاری، بازارچه چنگوله و بحث مبارزه با کرونا با استاندار واسط عراق و هیئت همراه گفتگو داشتیم.

استاندار ایلام روابط بین دو استان که تحت شعاع بیماری کرونا و مشکلات داخلی کشور عراق عنوان کرد و افزود: کرونا مشکلات زیادی برای تجار ایران و عراق به وجود آورد و مراودات طرفین را تحت شعاع قرار داد با این حال درخواست داشته ایم که مراودات تجاری فی مابین دو کشور ایران و عراق از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش مبادلات تجاری بین ایران و عراق در مرز مهران

گسترش مبادلات تجاری بین ایران و عراق در مرز مهران