مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 19:402020-06-25فرهنگي

فروختن ماشین برای خرید مواد ضد عفونی کننده /اجرای تئاتر به چه قیمتی؟!


مدیران برخی از تماشاخانه های خصوصی دلشوره اضافه شدن یک بدهی جدید به مجموعه بدهی های تئاتر را دارند و می گویند اگر وضعیت به همین منوال پیش برود، - فروختن ماشین برای خرید مواد ضد عفونی کننده /اجرای تئاتر به چه قیمتی؟! مدیران برخی از تماشاخانه های خصوصی دلشوره اضافه شدن یک بدهی جدید به مجموعه بدهی های تئاتر را دارند و می گویند اگر وضعیت به همین منوال پیش برود، باید ماشین های شان را بفروشند تا بتوانند مواد ضد عفونی کننده تهیه کنند.

  تنها چند روز بعد از اعلام بازگشایی سالن های تئاتر و سینما و کنسرت های موسیقی، خبر رسید که آمار مبتلایان به کرونا بالا رفته است تا برای هزارمین بار این پرسش در ذهن تئاتری ها بچرخد که اجرا در این شرایط چقدر منطقی و معقول است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در تعطیلی چهار ماهه تئاتر، پرسش های بسیاری درباره آینده این هنر و هنرمندان آن در ذهن جامعه تئاتری تکرار شده و احتمالا تا به امروز به یک نشخوار ذهنی تبدیل شده است.

در این وضعیت بلبشو، خبر بازگشایی سالن ها نه تنها نتوانسته بارقه ای از امید در روح و جان خسته این جماعت بدمد، بلکه خود به معمایی تبدیل شده است چراکه هیچ ضمانت قطعی و محکمی برای حضور تماشاگر وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروختن ماشین برای خرید مواد ضد عفونی کننده /اجرای تئاتر به چه قیمتی؟!

فروختن ماشین برای خرید مواد ضد عفونی کننده /اجرای تئاتر به چه قیمتی؟!