مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 22:052020-06-25پزشكي

نحوه استفاده از گاز مضر ازن در ضدعفونی کردن سطوح و هوا


در حالی که اعلام شده استفاده از گاز ازن برای استنشاق مضر است، ولی گروهی از محققان کشور دستگاه های ضدعفونی کننده هوا بر پایه ازن عرضه کردند که قادر است در زمان های مشخصی اقدام به ضد عفونی کردن هوا و سطوح کند، - در حالی که اعلام شده استفاده از گاز ازن برای استنشاق مضر است، ولی گروهی از محققان کشور دستگاه های ضدعفونی کننده هوا بر پایه ازن عرضه کردند که قادر است در زمان های مشخصی اقدام به ضد عفونی کردن هوا و سطوح کند، بدون آنکه به سلامت افراد آسیبی وارد شود.

محمدرضا دیمه از محققان یکی از شرکت های فناور در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه فعالیت های تحقیقاتی ما در زمینه تصفیه آب، هوا و فاضلاب صنعتی متمرکز شده است، گفت: با شیوع ویروس کرونا دستگاهی به نام ازن ژنراتور عرضه کردیم.

وی با بیان اینکه این دستگاه برای ضد عفونی کردن هوا، آب و فاضلاب کاربرد دارد، اظهار کرد: ازن ضد عفونی کننده بسیار قوی است و گازی بودن این ماده مزیت اصلی آن به شمار می رود؛ چرا که این گاز در هوا پخش می شود و می تواند به سرعت سطوح را ضدعفونی کند.

دیمه ادامه داد: علاوه بر آن ازن بعد از مدت زمان نیمه عمر خود یعنی حدود نیم ساعت ماندن در هوای محیط تبدیل به اکسیژن می شود و باقیمانده ندارد؛ از این رو مزیت هایی برای بهره برداری از این گاز برای ضد عفونی کردن هوا در زمان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه استفاده از گاز مضر ازن در ضدعفونی کردن سطوح و هوا

نحوه استفاده از گاز مضر ازن در ضدعفونی کردن سطوح و هوا