مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 23:402020-06-25سياسي

توجه به ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در حوزه علوم پزشکی


رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی بر استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی اراک به منظور ارائه خدمات نوآورانه در حوزه علوم پزشکی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین کلانتری در جلسه هم اندیشی با محوریت استفاده از ظرفیت حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اراک و انتقال درمانگاه دانشگاه به مجتمع قائم مقام فراهانی ضمن تبریک آغاز دهه کرامت، بر راهبردهای توسعه خدمات پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه ازاد اسلامی اراک و ارائه خدمات نوآورانه در حوزه علوم پزشکی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی اراک در حوزه علوم پزشکی از ظرفیت و پتانسیل های لازم برخوردار است، عنوان کرد: دانشگاه آمادگی تبدیل به احسن نمودن ساختمان های موجود به منظور اختصاص مکان مناسب به درمانگاه را دارد و پیگیری های لازم در این خصوص انجام می شود.

رییس سازمان نظام پزشکی شهرستان اراک نیز در این نشست با بیان ویژگی های جمعیت شناختی شهر اراک به سه نکته در انتخاب کارا نمودن درمانگاه دانشگاه اشاره کرد و افزود: انتخاب جانمایی مناسب درمانگاه، استفاده از ظرفیت پزشکان متخصص و فوق تخصصی و چهره های شناخته شده و ورود به ارائه خدمات جدید را شرط موفقیت عملکرد درمانگاه ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در حوزه علوم پزشکی

توجه به ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در حوزه علوم پزشکی