مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 04:352020-06-26پزشكي

جهش تولید با روش های سنتی نمی شود


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اصل ضرورت پرداختن به شرکت های دانش بنیان، اصلی است که در رویه جهش تولید نمی توان با روش سنتی به آن پرداخت را کنار بگذاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد باقر نوبخت صبح امروز در ادامه سفر استانی خود به اصفهان، از پارک فناوری سلامت بازدید به عمل آورد.

طاهره چنگیز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: طبق آمار، اعتبارات پژوهشی دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان نسبت به دیگر دانشگاه علوم پزشکی تیپ 1 کشور کمتر بوده است و دچار یک عقب ماندگی مزمن شده، با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از لحاظ بودجه پژوهشی مطلق وضعیت نامناسب تری دارد، درخواست ما صرفا افزایش بودجه پژوهشی نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: رویکرد دانشگاه اصفهان جامعه محوری و بهره وری است که این محورها با سوق دادن پژوهش ها به سمت فناوری شاهد رشد خواهد بود.

وی ادامه داد: موضوع فرسودگی بیمارستان های دولتی اصفهان نیز یکی از مشکلات فعلی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تأسیس بیمارستان الزهرا در سال 1352 به عنوان آخرین احداث بیمارستان دولتی اصفهان در طول سال های گذشته است، در اصفهان هیچ بیمارستانی دولتی پس از انقلاب احداث نشده و صرفا در حوزه تجهیز و نوسازی فعال بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید با روش های سنتی نمی شود

جهش تولید با روش های سنتی نمی شود