مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 07:452020-06-26بين الملل

درخواست سازمان های حقوق بشری از قاهره برای آزادی خانواده فعال مصری


سازمان های حقوق بشری بین المللی و مصری در بیانیه ای بازداشت شدن اعضای خانواده فعال حقوق بشری که اخیرا علیه نخست وزیر سابق مصر به دادگاه آمریکا شکایت کرده، - سازمان های حقوق بشری بین المللی و مصری در بیانیه ای بازداشت شدن اعضای خانواده فعال حقوق بشری که اخیرا علیه نخست وزیر سابق مصر به دادگاه آمریکا شکایت کرده، محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رأی الیوم نوشت، در این بیانیه که در سایت دیده بان حقوق بشر منتشر شده، آمده است، نیروهای امنیتی مصر پنج تن از نزدیکان محمد صلاح سلطان ، فعال حقوق بشری مصری – آمریکایی که اول ژوئن دادخواستی در دادگاه واشنگتن علیه مقامات ارشد فعلی و سابق مصر ارائه کرده است، بازداشت و به مدت دو روز آنها را مخفی کرده است.

براساس این بیانیه ، به نظر می رسد این بازداشت ها در واکنش به شکایت سلطان از حازم الببلاوی ، نخست وزیر سابق مصر به دادگاه آمریکا با ادعای شکنجه و نقض حقوق بشری وی باشد که با استناد به قانون حمایت از قربانیان شکنجه این شکایت را ارائه کرده است.

صلاح سلطان، فرزند یکی از رهبران اخوان المسلمین اوت 2013 هنگامی که در حال همکاری با برخی رسانه های خارجی و روزنامه نگاران برای پوشش دهی تظاهرات حامیان محمد مرسی، رییس جمهوری پیشین مصر بود، بازداشت شد و دو سال بعد در سال 2015 مقامات مصر او را به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سازمان های حقوق بشری از قاهره برای آزادی خانواده فعال مصری

درخواست سازمان های حقوق بشری از قاهره برای آزادی خانواده فعال مصری