مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 08:352020-06-26سياسي

بی توجهی برخی دستگاه ها به تذکرات فرهنگی


چند هفته است در همین نماز جمعه تذکرات فرهنگی می دهم ولی هنوز پاسخ مناسب مشاهده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهرکرد، با اشاره به روزهای با اهمیت تیرماه در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: هشتم تیر سالروز استفاده از سلاح شیمیایی علیه مردم سردشت توسط نیروهای بعثی بود.

امام جمعه شهرکرد به اشاره به ترور شهید صدوقی به دست گروهک منافقین، ادامه داد: اسقاط هواپیمای مسافربری با بیش از 290 نفر سرنشین توسط امریکایی ها و جایزه و مدال دادن به فرمانده ناو امریکایی که این جنایت را انجام داده بود یکی دیگر از کارهای ضد حقوق بشری امریکا بود.

حمایت امریکا از ترورهای منافقین مشهود بود وی با اشاره به ترور 17 هزار نفر در ایران توسط گروه منافقین، گفت 17 هزار نفر ایرانی مظلومانه به دست گروهک تروریستی منافقین ترور شدند و در تک تک این ترورها حمایت امریکایی ها را دیده ایم و جالب است امریکایی ها امروز تلاش می کنند خود را مدافع حقوق بشر بدانند درحالی که امروز فریاد مردم امریکا علیه حکومت این دولت بلند شده است.

نکونام با انتقاد از برخی دگراندیش های به ظاهر روشنفکر در داخل کشور، توضیح داد: امروز خود امریکایی ها از دولت و رفتار حاکمیت خود دفاع نمی کنند اما تعجب انگیز است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی برخی دستگاه ها به تذکرات فرهنگی

بی توجهی برخی دستگاه ها به تذکرات فرهنگی