مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 09:402020-06-26سياسي

نفس آمریکا برای ماجراجویی در منطقه بریده است


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: با شرایطی که در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا به وجود آمده است، برای آن ها نفسی باقی نمانده که در خارج از مرزها فکر نقش های شوم باشند و امروز باید تلاش کنند تا بساطشان را از منطقه جمع کنند و به فکر اوضاع داخلی خود باشند.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که این هفته با دستورالعمل ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون در سالگرد انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی و 72 تن از فرزندان این انقلاب هستیم.

آیت الله عابدینی بیان کرد: منافقان و تروریست ها در دهه 60 از سران غربی خود دستور گرفتند و حدود 17هزار نفر از مردمان جامعه ما را به شهادت رساندند، هنوز هم این روند ادامه دارد و آمریکا با اینکه خود را مبارزه کننده با تروریست معرفی می کند، اما از تروریست حمایت می کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم که غربی ها درحال پرورش داعشی ها هستند و تجهیزات نظامی و مالی به تروریست ها کمک می کند اما ادعای مقابله با تروریست ها را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: روز گذشته شاهد بودیم که آمریکا با حمایت از داعشی ها، به مرکز حشدالشعبی عراق حمله کرد و تعدادی از فرماندهان و نظامیان حشدالشعبی را دستگیر کردند، البته این غلط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفس آمریکا برای ماجراجویی در منطقه بریده است

نفس آمریکا برای ماجراجویی در منطقه بریده است