مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 09:452020-06-26سياسي

تشدید نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی در تأسیسات گردشگری


تشدید نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی در تاسیسات گردشگری با هدف اعتمادسازی نزد گردشگران با اعزام ناظران استانی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: با توجه به ضرورت اعتمادسازی مجدد در میان اذهان عمومی مبنی بر ارائه خدمات ایمن به گردشگران از سوی اجزا و مؤلفه های گوناگون زنجیره تأمین خدمات گردشگری، با ارسال پروتکل ها و چک لیست های نظارتی به کلیه ادارات کل استانی به منظور نظارت دقیق بر اجرای مؤثر پروتکل های بهداشتی در تأسیسات گردشگری در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مبنای این نظارت ها، دستورالعمل سفر هوشمند یا (سفر همراه با سلامت)، تعیین شده است؛ افزود: این دستورالعمل از دو ماه گذشته پس از تصویب در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به کلیه استان های کشور ابلاغ شده است و اکنون تشدید نظارت ها با هدف رعایت کلیه بندهای آن، سلامت هموطنان را در طول سفر تضمین خواهد کرد و اعتماد بیشتر مردم به فعالان گردشگری را به دنبال خواهد داشت.

تیموری در تشریح نحوه نظارت های مذکور گفت: نیاز است رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت همزمان از سوی گردشگران و خدمات دهندگان این حوزه انجام شود؛ از این رو تیم های نظارتی استانی و کشوری با همکاری تشکل های تخصصی، روند همکاری ذینفعان حوزه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی در تأسیسات گردشگری

تشدید نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی در تأسیسات گردشگری