مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 09:452020-06-26سياسي

روحیه انقلابی لازمه درک مفاهیم اسلام است


برای درک اسلام و مفاهیم آن روحیه انقلابی لازم است وگرنه درک درستی از انقلاب انجام نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن اسکندری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار داشت: برای تقویت انگیزه در مسیر هر حرکتی هیچ راهی مؤثرتر از رعایت تقوای الهی نیست.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با تکیه بر تقوای الهی توانسته همان روحیه مقاومت قبل و بعد از انقلاب را در سکان داری نظام نیز حفظ کنند، گفت: اخلاص عمل و روحیه صبر و ایستادگی و مقاومت در سایه رعایت تقوای الهی است و اگر می خواهید فرزندانمان در مسیر تحصیل علم و کسب و کار موفق شوند نخستین مسئله که باید به آن پرداخته شود رعایت تقوای الهی است.

امام جمعه بویین میاندشت تأکید کرد: بالاترین فریب ابلیس این است که شخص به دنبال راحت طلبی برود، راحتی مطلق در این دنیا برای انسان خلق نشده است اما نباید بگذارد که سختی بر انسان غلبه کند، مبارزه با هوای نفس انسان را از راحت طلبی به دور می کند اسلام مبرای از هوای نفس است.

وی با بیان اینکه انسان در امورات معنوی و سیر و سلوک باید سختی ها را تحمل کند تا روح انسان ورزیده شود، تصریح کرد: برخی سختی ها در انس با خداوند آسان می شود همان گونه که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس سختی ها را به جان می خری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه انقلابی لازمه درک مفاهیم اسلام است

روحیه انقلابی لازمه درک مفاهیم اسلام است