مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 09:552020-06-26سياسي

قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی جدیّت به خرج دهد


امام جمعه دیباج با بیان اینکه مردم مطالبه جدی برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلال گران بازار را دارند، گفت: قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی جدیت به خرج دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین قریب بلوک در خطبه های نمازجمعه این هفته دیباج به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج)، ضمن اشاره به هفته قوه قضاییه بیان کرد: دستگاه قضایی به عنوان نماد برقراری عدل در جامعه است و عدالت گستری به مثابه شعار هر حکومت در بستر اقدامات این قوه بروز و ظهور می کند.

وی با بیان اینکه عدل اساس و بقای حکومت در جامعه است، افزود: از قوه قضاییه می خواهیم تا راهی که در راستای مقابله با مفسدان اقتصادی آغاز کرده اند، با صلابت و جدیت ادامه دهند زیرا اجرای عدالت و قطع دست مفسدان مطالبه مردم است.

امام جمعه دیباج در ادامه نمازجمعه را بزرگترین پایگاه همدلی هر منطقه دانست و تصریح کرد: نمازجمعه دارای آثار تربیتی و اجتماعی است و از سوی دیگر صفوف این نماز باعث تقویت روحیه برادری و اخوت در جامعه می شود.

قریب بلوک با بیان اینکه یکی از خصوصیت های نماز جمعه زدودن کینه و اختلاف در سطح جامعه است بیان داشت: 40 در طول سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نماز جمعه خار چشم دشمنان بوده و هر روز به دنبال ضربه زدن این پایگاه عبادی و سیاسی هستند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی جدیّت به خرج دهد

قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی جدیّت به خرج دهد