مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 10:052020-06-26سياسي

برجام بی فرجام، باید مایه عبرت برای مسؤولان باشد/ قوه قضاییه، پناهگاه مردم


امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه خواسته های دشمنان تمام شدنی نیست و خط پایانی ندارد و البته آمریکا بخاطر خروج از برجام حق تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سلطانیه با توصیه همگان به تقوای الهی و ترک گناه و دوری از محرمات اظهار کرد: توحید و ولایت سبب مصون ماندن از آتش جهنم است.

امام جمعه سلطانیه با محکوم کردن قطعنامه حکام آژانس بین المللی و زیاده خواهانه و مغرضانه خواندن این اقدام و با بیان اینکه مجامع بین المللی زیر سلطه آمریکا هستند و پس از هفت سال مذاکره با این قطعنامه همه چیز به نقطه اول بر می گردد، تصریح کرد: اروپا و آمریکا در دشمنی با ملت ایران دو روی یک سکه اند و آنها با اصل نظام اسلامی مخالف هستند.

وی با بیان اینکه خواسته های دشمنان تمام شدنی نیست و خط پایانی ندارد و البته آمریکا بخاطر خروج از برجام حق تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را ندارد، گفت: برجام بی فرجام باید مایه عبرت برای مسؤولان باشد و دولت باید همه محدودیت های هسته ای را بردارد.

حسینی نسب با گرامیداشت هفتم تیر روز قوه قضاییه و با بیان اینکه قوه قضاییه باید پناهگاه مردم بی پناه باشد و مردم باید مطمئن باشند که اگر به این قوه مراجعه کردند به حقشان می رسند و الح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجام بی فرجام، باید مایه عبرت برای مسؤولان باشد/ قوه قضاییه، پناهگاه مردم

برجام بی فرجام، باید مایه عبرت برای مسؤولان باشد/ قوه قضاییه، پناهگاه مردم