مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 10:302020-06-26سياسي

فعالیت شورای حل اختلاف سبب کاهش مراجعه به دستگاه قضا شد


تشکیل و فعالیت خوب شوراهای حل اختلاف در سال های گذشته سبب کاهش مراجعه مردم به مراجع قضایی شد و این تصمیم نقش مهمی در حل و فصل امور جامعه مبنی بر صلح و سازش میان شهروندان دارد.

- ایسنا/یزد امام جمعه مهریز گفت: تشکیل و فعالیت خوب شوراهای حل اختلاف در سال های گذشته سبب کاهش مراجعه مردم به مراجع قضایی شد و این تصمیم نقش مهمی در حل و فصل امور جامعه مبنی بر صلح و سازش میان شهروندان دارد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی به مناسبت هفته قوه قضاییه دیروز در جمع اعضای شورای حل اختلاف شهرستان با قدردانی از تلاش های به عمل آمده، افزود: تشکیل این شوراها تبلور عینی و نماد اعتماد دستگاه قضایی به مردم است.

وی ادامه داد: با راه اندازی شوراها در شهرستان شاهد کاهش رفت و آمد مردم به دادگستری برای پیگیری مطالبات قضایی هستیم ،باید برای تقویت این نهاد مردمی مفید همه مردم و دستگاه ها بیش از گذشته همراهی لازم داشته باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: واگذاری امور مختلف به مردم و استفاده از ظرفیت افراد علاقه مند برای کمک به دستگاه قضا در جریان فعالیت شوراهای حل اختلاف جزو ثمره مهم قوه قضاییه و نظام اسلامی است و باید بهای بیشتری به آن داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شورای حل اختلاف سبب کاهش مراجعه به دستگاه قضا شد

فعالیت شورای حل اختلاف سبب کاهش مراجعه به دستگاه قضا شد