مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 11:252020-06-26سياسي

حتی یک گرگ درنده نمی تواند به اندازه آمریکا جنایتکار باشد


کودک کشی و نسل کشی آمریکا در عراق و ویتنام و استفاده از سلاح شیمیایی ادعای حقوق بشری آمریکاست که حتی یک گرگ درنده به این اندازه نمی تواند حیوانات را شکار و بدرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه  شهر بویین میاندشت با بیان اینکه تقویت انگیزه در مسیر هر حرکتی نیازمند رعایت تقوای الهی است، اظهار داشت: مقام معظم رهبر با تکیه بر تقوای الهی روحیه مقاومت را همواره در مقاطع مختلف زمان از  قبل و بعد از انقلاب تا سکانداری نظام حفظ کند.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه بالاترین فریب ابلیس این است که شخص به دنبال راحت طلبی باشد، تأکید کرد: راحتی مطلق در این دنیا برای انسان نیست اما نباید گذاشت که سختی بر انسان غلبه کند، مبارزه با هوای نفس انسان می تواند انسان را از راحت طلبی دور کند.

وی با بیان اینکه برخی سختی ها در سایه انس با خدا آسان می شود همانگونه که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس سختی را به جان خریدند، تصریح کرد: نماز علاوه بر سلامت روح سلامت جسم را به همراه دارد.

وی با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و هفته قوه قضاییه  گفت: شهید بهشتی شجاع بودند و حتی در دوران طفولیت انقلاب از خشم دشمن نهراسید و همواره اذعان داشت که اسلام از روز اول یک انقلاب بوده است و باید به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتی یک گرگ درنده نمی تواند به اندازه آمریکا جنایتکار باشد

حتی یک گرگ درنده نمی تواند به اندازه آمریکا جنایتکار باشد