مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 11:352020-06-26اقتصادي

کمک یک میلیارد دلاری بانک توسعه آسیا به قزاقستان


بانک توسعه آسیا به دولت قزاقستان برای کاهش عواقب اجتماعی، اقتصادی و همچنین تاثیر منفی ویروس کرونا بر حوزه بهداشت یک میلیارد دلار اعطا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، بانک توسعه آسیایی کمک یک میلیارد دلاری به قزاقستان برای کاهش عواقب اجتماعی، اقتصادی و همچنین تاثیر منفی ویروس همه گیر کرونا برحوزه بهداشت این کشور را تصویب کرد.

این وجوه برای بهبود مراقبت های بهداشتی، حمایت اجتماعی و بهبود اقتصاد قزاقستان هزینه خواهد شد.

ماساتسوگو آساکاوا رییس بانک توسعه آسیایی، بانک مذکور را شریک کلیدی نورسلطان در زمینه توسعه عنوان کرد و گفت: بانک توسعه آسیایی متعهد است در این دوره دشوار به قزاقستان کمک کند.

وی افزود: این کمک مالی امکان کاهش شیوع کرونا و حمایت از اقدامات دولت این کشور برای جلوگیری از عواقب منفی این بیماری همه گیر را فراهم می کند.

آساکاوا تصریح کرد: بانک توسعه آسیایی با مقامات قزاقستان برای اجرای اصلاحات اساسی ساختاری از جمله بهبود نهادهای عمومی، فراهم کردن دسترسی به سرمایه گذاری برای مشاغل کوچک، حمایت از سرمایه گذاری سبز و بهبود بهره وری کشاورزی همکاری خواهد کرد.

در گزارش این موسسه مالی آمده است که کمک مالی بانک توسعه آسیایی برای اجرای برنامه جامع حمایت از حوزه بهداشت، حفاظت اجتماعی و اشتغال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیارد دلاری بانک توسعه آسیا به قزاقستان

کمک یک میلیارد دلاری بانک توسعه آسیا به قزاقستان