مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 12:502020-06-26سياسي

برگزاری نمایشگاه «یاد یاران و علی معتمد کیست؟»


انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با همکاری شهرداری تهران بمنظور ترویج حقوق بشر شهدای هفتم تیر و تبیین سوءاستفاده مجرم تروریستی از بستر پناهندگی ، - نمایشگاهی را با عنوان یاد یاران و علی معتمد کیست؟ مقارن با سی و نهمین سالگرد آن فاجعه بزرگ با حضور خانواده های شهدا و شخصیت های فرهنگی و سیاسی و حقوق بشری و مقامات قضایی در جوار قبور آن شهیدان برپا کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم نمایشگاه علی معتمد کیست؟ روایتی است از اختفای تروریست در بستر پناهندگی در کشور هلند.

محمدرضا کلاهی صمدی عامل انفجار هفتم تیر سالها با نام جعلی علی معتمد در کشور هلند سکونت داشته که اقدام دولت هلند در اعطای پناهندگی به این مجرم تروربستی مغایر صریح قوانین پناهندگی است.

همچنین تابلویی با نام هلند در شرمندگی که چگونگی ماجرای جنایت و فرار و اختفا با نام جعلی در کشور هلند را تحلیل می نماید، در ضلع جنوبی مزار شهدا نصب شد .

حجت الاسلام اژه ای معاون اول قوه قضاییه درسخنانی به چگونگی فاجعه هفتم تیر و خاطرات آن شهدای گرانقدر پرداخت و در خصوص شهید بهشتی بیان داشت که ایشان در انجام وظایف خود از هیچ شماتتی هراس نداشت.

در آیین افتتاح نمایشگاه، اسلامی فرزند یکی از شهدای هفتم تیر، بیانیه با عنوان حق بر دانستن حقیقت را خطاب به وزیر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه «یاد یاران و علی معتمد کیست؟»

برگزاری نمایشگاه «یاد یاران و علی معتمد کیست؟»