مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 18:352020-06-26سياسي

دشمن از فروش نفت برای دارو هم مضایقه کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارستان، محمد باقر نوبخت شامگاه جمعه در مراسم شهدای هفتم تیر اردستان اظهار کرد: در حادثه هفتم تیر 72 تن از مسؤولان بلند پایه ایران در خاک و خون غلتیدند و حادثه ای بود که چند روز قبل امام خامنه ای ترور شد و قبل از آن شهید مطهری را ترور کردند.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: هیچ حادثه تاریخی در قرن معاصر وجود ندارند که رخ داده و 72 تن از سران نظام کشته شوند و دشمن سعی کرد تا در روزهای قبل امام خامنه ای را از ما بگیرند.

   وی گفت: چرا برای برخورد با یک نظام این گونه گروهی را شهید و ترور می کنند؟ این اولین و آخرین ترور هم نبود که بعد از آن اتفاق شهید دستغیب و مدنی را ترور کردند.

نوبخت بیان داشت: یکی از منافقین می گفت این اتفاقات همه با برنامه ریزی منسجم بود که ماموریت داشتیم اول مغزهای انقلاب را بزنیم و در هفتم تیرماه ستون نظام را زدیم و بعد از آن با به شهادت رساندن ائمه جمعه سعی داشتیم زبان نظام را بزنیم اما دیدیم که نشد؛ بعد از آن دستان انقلاب را هم بریدیم و دیدیم باز هم انقلاب حرکت کرد حتی تو خیابان ها جوخه های اعدام منافقین راه انداختیم و دادگاه تشکیل می دادیم هر کس که قیافه حزب الهی داشت ترور می کردیم اما همچنان انقلاب مسیر خود را ادامه می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از فروش نفت برای دارو هم مضایقه کرد

دشمن از فروش نفت برای دارو هم مضایقه کرد