مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 20:002020-06-26سياسي

تغییر کاربری اراضی در مناطق گردشگری بروجرد/ 100 پرونده تخلف تشکیل شد


رییس دادگستری بروجرد با اشاره به اینکه تغییر کاربری اراضی در مناطق گردشگری گلدشت، ونایی و بندیزه در حد بالایی است، گفت: در این رابطه 100 پرونده تخلف تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا بوالحسنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دستگاه قضایی شهرستان بروجرد در طول یکسال گذشته تا امروز با در نظر گرفتن اهداف مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه اقدامات زیادی را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: همانطور که ریاست قوه قضاییه فرمودند خط قرمز ما هم در برخورد با مفاسد اقتصادی است.

رییس دادگستری بروجرد ادامه داد: در زمینه برخورد با مفاسد اقتصادی چندین پرونده در ادارات به طور نمونه در شهرداری بروجرد و … تشکیل داده ایم که برخی از پرونده ها به دادگاه بدوی جهت تعیین نظر رفته و برخی هم در حال رسیدگی هستند که منتظر نتیجه قطعی آنها هستیم تا به مردم اعلام کنیم.

بوالحسنی با بیان اینکه برخورد با جرایم خشن را نیز در دستور کار داریم، اظهار داشت: گرچه سیاست ریاست قوه قضاییه بر کاهش جمعیت زندان است اما این امر هیچ منافاتی با برخورد با جرایم خشن ندارد.

وی گفت: در سال گذشته 9 فقره اجرای حکم قصاص در بروجرد داشتیم که 4 فقره از آنها با حسن نیت اولیای دم و مساعدت دستگاه قضایی و کمیته صبر منجر به صلح شد و 5 فقره هم اجرای حکم قصاص انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری اراضی در مناطق گردشگری بروجرد/ 100 پرونده تخلف تشکیل شد

تغییر کاربری اراضی در مناطق گردشگری بروجرد/ 100 پرونده تخلف تشکیل شد