مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 02:352020-06-26سياسي

غریب آبادی: ایران در شرایط تحریمی بیشترین کشفیات و ضبط مواد مخدر را دارد


اقدامات برخی کشورها با هدف جرم زدایی و قانونی کردن برخی انواع مواد مخدر، به تضعیف تلاش های بین المللی در مقابله با مواد مخدر می انجامد.

- نماینده دائم ایران در وین گفت: اقدامات برخی کشورها با هدف جرم زدایی و قانونی کردن برخی انواع مواد مخدر، به تضعیف تلاش های بین المللی در مقابله با مواد مخدر می انجامد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین، در نشست ویژه کمیسیون مواد مخدر که به مناسبت گرامیداشت روز بین المللی سازمان ملل علیه سوءمصرف و قاچاق غیرقانونی مواد مخدر برگزار شد، طی سخنانی با ابراز تاسف از اینکه علی رغم تدابیر اتخاذ شده توسط جامعه بین المللی، جهان کماکان با مشکلات فزاینده مواد مخدر روبرو بوده و مصرف مواد مخدر در سراسر جهان، به ویژه در کشورهای در حال توسعه افزایش یافته است، گفت: کشت و تولید تریاک و مواد روانگردان با نرخ بالایی در حال انجام می باشد و سوء مصرف و قاچاق غیرقانونی مواد، کماکان پیامد منفی عمیقی بر توسعه و ثبات در سراسر جهان دارد.

نماینده دائم کشورمان ارتقای همکاری های بین المللی، حمایت ملموس و افزایش تلاش های ملی و منطقه ای را تنها مسیر غلبه بر چالش برآمده از مواد مخدر عنوان و تاکید کرد: یک رویکرد متوازن بر پایه کنوانسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غریب آبادی: ایران در شرایط تحریمی بیشترین کشفیات و ضبط مواد مخدر را دارد

غریب آبادی: ایران در شرایط تحریمی بیشترین کشفیات و ضبط مواد مخدر را دارد