مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 03:002020-06-26ورزشي

طرح ویژه برای شناسایی نخبگان و استعدادهای زیر 16 سال وزنه برداری بانوان


مشاور تیم ملی وزنه برداری بانوان گفت: در حال طراحی جهت شناسایی استعدادها و نخبگان زیر 16 سال برای شرکت در رقابتهای بین المللی در سالهای آینده هستیم.

- علی اکبر خورشیدی فر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص وزنه برداری بانوان و آغاز اردوها تیم ملی، اظهار داشت: در این رابطه هنوز هیچ دستوری از سوی وزارت ورزش و جوانان و ستاد مقابله با کرونا در ورزش به فدراسیون وزنه برداری مبنی برپایی اردوها ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: البته با تمام ملی پوشان وزنه برداری بانوان به صورت تلفنی و اینترنتی در تماس هستم و برنامه های تمرینی و آمادگی آنها را زیر نظر دارم.

مشاور تیم ملی بانوان در مورد شناسایی استعدادهای وزنه برداری بانوان عنوان کرد: با دستور ویژه رییس فدراسیون، نسبت به شناسایی استعدادها و نخبگان زیر 16 سال وزنه برداری بانوان برای شرکت در رقابتهای قهرمانی جهان و آسیا و المپیک جوانان در سالهای آتی، مشغول بررسی و ارزیابی هستیم تا به یک طرح جامع برسیم.

  خورشیدی فر افزود: با روسای هیأت های وزنه برداری استانها درباره وزنه برداری بانوان در ارتباط هستم تا هرچه بیشتر وزنه برداران را زیر نظر داشته باشیم و در نهایت نفرات برتر با حمایت بیشتر به اردوها دعوت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژه برای شناسایی نخبگان و استعدادهای زیر 16 سال وزنه برداری بانوان

طرح ویژه برای شناسایی نخبگان و استعدادهای زیر 16 سال وزنه برداری بانوان