مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 03:402020-06-27اجتماعي

روستا به روستا به دنبال حل مشکلات مردم می رویم


روستای علی آباد قشقایی که حدفاصل باغخواص و گل تپه ورامین قرار دارد و مردم آن از بی توجهی و وعده های بی عمل برخی مسئولان گله مند هستند.

- ایسنا/تهران روستای علی آباد قشقایی که حدفاصل باغخواص و گل تپه ورامین قرار دارد و مردم آن از بی توجهی و وعده های بی عمل برخی مسئولان گله مند هستند.

روستای علی آباد قشقایی منطقه ای مسکونی با بیش از چهار هزار سکنه و هزار خانوار است که حدفاصل منطقه باغ خواص _ گل تپه و در محدوده شهری شهرستان ورامین واقع است.

بسیاری از مدیران و مسئولین در طول سال ها به این منطقه رفت و آمد کرده و نسبت به مشکلات و معضلات مردم ساکن در آن آگاهی پیدا کرده اند و به اذعان ساکنین این روستا تنها وعده هایی بی عمل از مسئولین نصیب آنها شده است، اگر چه قدمهای خوبی در این روستا برداشته شده است اما جوابگوی این مردم نیست.

مشکلات فرهنگی این روستا به حدی زیاد بود که نهاد امامت جمعه شهرستان ورامین تصمیم بر این موضوع گرفت که با حضور قرارگاه ویژه در این روستا حضور پیدا کنند.

در همین راستا عصر روز جمعه؛ امام جمعه موقت ورامین به اتفاق بخشدار و قرارگاه فرهنگی جهادی مصلی شهرستان در این روستا حضور پیدا کردند.

در این بازدید که حدود 4 ساعت طول کشید تک تک مردم این روستا با امام جمعه موقت و بخشدار به گفت و گو پرداختند و مشکلات خود را بیان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستا به روستا به دنبال حل مشکلات مردم می رویم

روستا به روستا به دنبال حل مشکلات مردم می رویم