مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 03:452020-06-27اقتصادي

هزینه 600 میلیون تومانی برای پیشگیری از حریق در جنگل ها و مراتع استان


رییس اداره فنی جنگل داری و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: امسال با صرف هزینه ای بالغ بر 600 میلیون تومان در مساحت حدود 100 هزار هکتار از مناطق بحرانی جنگل ها و مراتع، - علی حسین امینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در سال جاری با صرف هزینه ای بالغ بر 600 میلیون تومان در مساحت حدود 100 هزار هکتار از عرصه های ملی، مناطق جدید جنگل کاری و بحرانی، عملیات پیشگیری از وقوع آتش سوزی انجام شد.

رییس اداره فنی جنگل داری و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ایجاد آتش بر به منظور کاهش خطر سرایت آتش در مناطق بحرانی، انجام می شود، افزود: عملیات های اجرایی شامل ایجاد ردیف های شخم و فاصله جهت جلوگیری از انتشار آتش و  احداث ردیف های سنگ چینی در مناطق بحرانی برای جلوگیری از حریق انجام می شود.

وی اضافه کرد: در مناطق صعب العبور که امکان انتقال ادوات و ابزار نیست، علوفه چینی به صورت نواری از جمله اقداماتی است که در راستای جلوگیری  از آتش سوزی در مراتع و جنگل های استان انجام شده است.

امینی، برداشت علوفه به صورت نواری در فاصله 5 متر در مناطق ذخیره گاهی جنگلی، قرق به وسیله نیروی انسانی، به کارگیری دیده بان ها در مناطقی که ریسک آتش سوزی بالاست، قراردادن مخازن آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 600 میلیون تومانی برای پیشگیری از حریق در جنگل ها و مراتع استان

هزینه 600 میلیون تومانی برای پیشگیری از حریق در جنگل ها و مراتع استان