مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 03:502020-06-27ورزشي

اسامی فینالیست های مسابقه اسرا اعلام شد


نفرات راه یافته به فینال نهمین دوره مسابقه تلویزیونی اسرا اعلام شد و بر اساس آن در هر رشته 12 نفر به فینال این رقابت راه یافته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسامی فینالیست های نهمین دوره مسابقه تلویزیونی اسرا اعلام شد که بر اساس آن 45 نفر در سه رشته و شش گروه (سبک عبدالباسط بالای 16 و زیر 16 سال، سبک منشاوی بالای 16 و زیر 16 سال و مصطفی اسماعیل بالای 16 و زیر 16 سال) موفق به راه یابی به فینال مسابقات شده اند.

سیدوحید مرتضوی، تهیه کننده و مجری نهمین دوره مسابقه تلویزیونی اسرا با اشاره به اینکه تلاش شده است تا در هر گروه شش نفر به فینال مسابقات راه پیدا کند، گفت: سعی کرده ایم تا تناسب شش نفر در هر گروه (زیر 16 و بالای 16 سال) رعایت شود اما در برخی رشته ها همچون رشته عبدالباسط با توجه به ویژگی خاص این سبک این تناسب رعایت نشده و در بخش زیر 16 سال 10 نفر و در بخش بالای 16 سال تنها دو نفر موفق به راهیابی به فینال مسابقات شده اند.

مرتضوی همچنین به استفاده از فرصت کارت طلایی در این مسابقه برای اولین بار اشاره کرد و افزود: در این دوره همچنین تعداد 9 نفر از شرکت کنندگان (در هر رشته سه نفر) با استفاده از کارت طلایی داوران به فینال راه پیدا کرده اند تا به رقابت با دیگر فینالیست ها بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی فینالیست های مسابقه اسرا اعلام شد

اسامی فینالیست های مسابقه اسرا اعلام شد