مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 04:052020-06-27حوادث

وقوع 9 آتش سوزی طی روز جمعه در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از مهار و خاموش شدن 9 آتش سوزی طی روز جمعه ششم تیرماه در این استان خبر داد.

- غلامحسین حکمتیان اصل در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: این آتش سوزی در جنگل ها و مراتع مناطق سروک ، ارتفاعات سرآبتاوه ، چاه پازنان دشتروم ، آب سردون ، گور سپید ، میان تنگان در شهرستان بویراحمد و منطقه حفاطت شده دنا و دژه سلیمان و دیل و آرو در شهرستان گچساران بوده است.

وی در خصوص علت این آتش سوزی ها اظهارکرد: علت این آتش سوزی ها بیشتر عامل انسانی که در برخی موارد بعلت آتش زدن پسماند مزارع است اما سهوی یا عمدی بودن آتش سوزی مشخص نیست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دیدبان های محلی، نیروهای مردمی، تشکل های زیست محیطی، دوستداران طبیعت، دستگاه های مختلف از جمله منابع طبیعی، محیط زیست، سپاه، بسیج، آتش نشانی با تمام توان در مهار و خاموش کردن آتش جنگل ها همکاری و کمک کردند.

تاکنون 510هکتار جنگل و مرتع در آتش سوخت حکمتیان اصل تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود 510 هکتار از جنگل ها و مراتع استان کهگیلویه و بویراحمد طی حدود 73 مورد آتش سوزی طعمه حریق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 9 آتش سوزی طی روز جمعه در کهگیلویه و بویراحمد

وقوع 9 آتش سوزی طی روز جمعه در کهگیلویه و بویراحمد