مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 04:102020-06-27سياسي

حل معضل فاضلاب منطقه 22 به طور ویژه پیگیری می شود


یزدانی با اشاره به اینکه بحث ساخت تصفیه خانه در شهرداری منطقه 22 به طور ویژه پیگیری می شود، گفت: با انعقاد تفاهم میان آب و فاضلاب و شهرداری بزودی کارهای اجرایی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مراسم امضای تفاهم میان شهرداری تهران و شرکت و آب و فاضلاب با یادآوری این نکته که از آغاز دهه 90 ساخت تصفیه خانه ها در شهر تهران مورد توجه قرار گرفت.

گفت: در این خصوص تفاهم نامه ای برای حل مشکلات فی ما بین شهرداری تهران و آب و فاضلاب نوشته شده بود.

یزدانی با اشاره به اینکه بحث ساخت تصفیه خانه در شهرداری منطقه 22 به طور ویژه پیگیری می شود و جلسات متعددی به همین منظور تشکیل شد تا به نتیجه مطلوب برسیم.

گفت: فرمانداری تهران برای ایجاد تفاهم میان آب و فاضلاب و شهرداری تهران علاقه مند است و به زودی کارهای اجرایی آغاز خواهد.

رییس شرکت آب و فاضلاب شهر تهران نیز در ادامه این جلسه گفت: تمامی مسائل آب و فاضلاب و شهرداری تهران تا امروز حل شده است، در حالی که پیش از این برخی از این موارد در دادگاه ها حل و فصل می شد.

وی افزود: یکی از مواد این تفاهم نامه این است که دیگر برای هیچ مشکلی در دادگاه ها شکایتی مطرح نشود و در یک کمیته فی ما بین مشکلات مطرح و حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضل فاضلاب منطقه 22 به طور ویژه پیگیری می شود

حل معضل فاضلاب منطقه 22 به طور ویژه پیگیری می شود