مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 04:252020-06-27سياسي

آغاز فعالیت جدی گردشگری کودک در شهر جهانی یزد


مسئول کمیته گردشگری کودک اداره کل میراث فرهنگی استان یزد از آغاز فعالیت جدی گردشگری کودک در یزد و تقویت این حوزه با هم افزایی و مشارکت دستگاه های استان و بخش خصوصی خبر داد.

- ایسنا/یزد مسئول کمیته گردشگری کودک اداره کل میراث فرهنگی استان یزد از آغاز فعالیت جدی گردشگری کودک در یزد و تقویت این حوزه با هم افزایی و مشارکت دستگاه های استان و بخش خصوصی خبر داد.

مریم نبی زاده در نشست معرفی سمن های فعال در حوزه گردشگری کودک و نوجوان استان که پنجشنبه گذشته با حضور فعالان گردشگری در محل شهرداری یزد برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به کودکان و تاثیر آن بر حوزه های سلامت، آسیب های اجتماعی و مسائل خانواده، اظهار کرد: کودکان به عنوان آینده سازان جامعه باید مورد توجه قرار گرفته و مسائل آن ها به خصوص زندگی و کار و تحصیل و سلامت آن ها با همت و دقت بیشتری دنبال شود.

وی با بیان این که یزد با برخورداری از ظرفیت‎های گردشگری و زیرساخت های این حوزه می تواند به خوبی در زمینه کودکان نیز بدرخشد، اظهار کرد: یزد می تواند به عنوان پایتخت گردشگری کودک کشور مطرح و از این نوع گردشگری به نفع استان بهره برداری اقتصادی داشته باشد و با گره زدن کودکان به حوزه گردشگری بسیاری از زیرساخت ها و جاذبه ها را رونق ببخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت جدی گردشگری کودک در شهر جهانی یزد

آغاز فعالیت جدی گردشگری کودک در شهر جهانی یزد