مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 04:452020-06-27سياسي

کمک 540میلیارد تومانی مردم در طرح «اطعام مهدوی»در ماه رمضان


رییس کمیته امداد از فعالیت3900مرکز نیکوکاری در کشور خبر داد و گفت:مردم در ماه رمضان 540میلیارد تومان در طرح اطعام مهدوی کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،مرتضی بختیاری،رییس کمیته امداد در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری سازمان آتش نشانی با اشاره با اینکه جایگاه کمیته امداد به عنوان بال مهربانی نظام،بیان داشت:این مرکز نیکوکاری می تواند از مراکز موفق در کشور خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد کمیته امداد در مراکز نیکوکاری مسجد محوری است افزود:3900مرکز نیکوکاری در کشور داریم که امسال تلاش می کنیم این  تعداد رابه 8هزار مرکز برسانیم.

رییس کمیته امداد با اشاره به اینکه صندوق صدقات این مناطق را نیز به این مراکز می سپاریم ،گفت:در ماه رمضان علی رغم انجام نشدن نماز جماعت مردم بیشترین کمک را داشتند و این نشان دهنده عاطفی بودن مردم ایران است.

بختیاری با اشاره  به مشارکت خیرین در طرح اطعام مهدوی در ماه رمضان،خاطر نشان کرد:در ماه رمضان غیر از پرداخت زکات فطریه مردم 540میلیارد  تومان در ارتباط با طرح اطعام مهدوی کمک کردند؛ضمن اینکه بیش از 11میلیون  غذای گرم توزیع شد.

وی با بیان اینکه 105هزار نفر از مردم به صورت رایگان برای طبخ غذا مشارکت کردند،افزود:پیش بینی ما 313آشپزخانه بود اما این تعداد به 8010 آشپزخانه رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 540میلیارد تومانی مردم در طرح «اطعام مهدوی»در ماه رمضان

کمک 540میلیارد تومانی مردم در طرح «اطعام مهدوی»در ماه رمضان