مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 05:252020-06-27اجتماعي

لزوم افزایش تعاملات دیپلماتیک در راستای ارتقای امنیت مرزها


فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر لزوم افزایش تعاملات دیپلماتیک گفت: حراست از تمامیت ارضی ایران اسلامی وظیفه مرزبانان نیروی انتظامی است که باید برای اجرای هرچه بهتر آن، - فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر لزوم افزایش تعاملات دیپلماتیک گفت: حراست از تمامیت ارضی ایران اسلامی وظیفه مرزبانان نیروی انتظامی است که باید برای اجرای هرچه بهتر آن، دانش علمی را افزایش دهیم تا بر ماموریت های محوله اشراف پیدا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در کارگاه تخصصی معاهدات و پروتکل های مرزی که در شهر جلفا آذربایجان شرقی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مرزبانی بر لزوم برگزاری کارگاه های حقوقی تاکید کرد و گفت: در دنیای امروز باید حقوق همسایگی را بشناسیم و بر رعایت قوانین و مقررات مرزی اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مرزبانان مسئولیت سنگین حقوقی در نوار مرزی را بر عهده دارند، اظهارکرد: حراست از تمامیت ارضی ایران اسلامی وظیفه مرزبانان نیروی انتظامی است که باید برای اجرای هر چه بهتر آن، دانش علمی را افزایش دهیم تا بر ماموریت های محوله اشراف پیدا کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید براینکه ایران با پنج کشور همسایه شامل ترکیه، عراق، روسیه، افغانستان و پاکستان توافق و پروتکل معاهداتی دارد، ادامه داد: انتظامات مرزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش تعاملات دیپلماتیک در راستای ارتقای امنیت مرزها

لزوم افزایش تعاملات دیپلماتیک در راستای ارتقای امنیت مرزها