مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 05:452020-06-27اقتصادي

نظارت ها بر بازار لوازم خانگی در استان فارس تشدید می شود


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از تشدید نظارتها و بازرسی ها در بازار لوازم خانگی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سازمان صمت فارس، محمدابراهیم صداقت اظهار داشت: به منظور ساماندهی بازار لوازم خانگی و شفاف سازی تغییرات قیمت، واحدهای عرضه کننده و تولیدکنندگان و عرضه کنندگان لوازم خانگی مکلف به درج قیمت در سامانه www.

124.

ir شدند.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات کارگروه تنظیم بازار، محصولات لوازم خانگی شامل یخچال، فریزر، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و تلویزیون با توجه به درجه اهمیت در سبد کالای خانوار و عمومیت مصرف به عنوان کالاهای ضروری برای تعیین درصد رشد قیمت در سال 1399 مشخص و مشمول هماهنگی با سازمان حمایت برای تأیید قیمت و متعاقباً ثبت قیمت مصرف کننده در سامانه 124.

ir می باشند.

وی گفت: سامانه www.

124.

ir به عنوان بخشی از نظام مدیریت عرضه و تقاضای بازار بوده و عدم درج قیمت توسط تولیدکنندگان و عرضه کنندگان لوازم خانگی در آن به منزله عرضه خارج از شبکه خواهد بود.

به گفته معاون بازرسی سازمان صمت فارس تولیدکنندگان لوازم خانگی با مجوز سازمان حمایت می توانند کالاهای یخچال، فریزر، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز را حداکثر با 25 درصد افزایش قیمت و تلویزیون را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت ها بر بازار لوازم خانگی در استان فارس تشدید می شود

نظارت ها بر بازار لوازم خانگی در استان فارس تشدید می شود