مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 06:052020-06-27ورزشي

30 خانه ورزش روستایی در دامغان راه اندازی شد


رییس اداره ورزش و جوانان دامغان با بیان اینکه 30 خانه ورزش روستایی در این شهرستان راه اندازی شد، گفت: راه اندازی و تجهیز 15 خانه ورزش روستایی دیگر نیز در دستور کار است.

- حسن اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه 30 خانه ورزش روستایی در دامغان راه اندازی و 15 خانه ورزش روستایی دیگر نیز در دست ساخت و تجهیز است، بیان کرد: در این شهرستان 54 مرکز ورزشی وجود دارد که از این تعداد 20 مرکز خصوصی و 27 مرکز دیگر دولتی است همچنین هفت مرکز ورزشی نیز در روستاها به روی علاقمندان گشوده هستند.

وی با بیان اینکه چهار هزار و 500 ورزشکار بیمه شده در دامغان وجود دارد که در 36 رشته ورزشی فعالیت می کنند، افزود: دو پروژه ورزشی در این شهرستان در دست اجرا است که زمین چمن استادیوم انقلاب با 20 درصد پیشرفت و سالن ورزشی شهر دیباج با 90 درصد پیشرفت از جمله این طرح ها هستند که اعتبارات آنها از محل اعتبارات استانی و شهرستانی تأمین می شود.

رییس ورزش و جوانان دامغان با بیان اینکه استادیوم پنج هزار نفری دامغان از مصوبات دولت نهم با 35 درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل عدم اختصاص اعتبارات راکد مانده است.

اکبری بیان کرد: برای کمک به توسعه ورزش دامغان همه باید همکاری و مشارکت کنند و مسئولان نیز با اختصاص اعتبارات به خواسته های جامعه ورزشی پاسخ مثبت دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 خانه ورزش روستایی در دامغان راه اندازی شد

30 خانه ورزش روستایی در دامغان راه اندازی شد