مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 06:302020-06-27بين الملل

تداوم درگیری میان گروه های تروریستی در ادلب به رغم آتش بس


گروه های تروریستی در شمال سوریه ساعاتی پس از توافق آتش بس در روز جمعه برای پایان دادن به درگیری ها، بار دیگر حملاتی را علیه یکدیگر آغاز کردند.

- گروه های تروریستی در شمال سوریه ساعاتی پس از توافق آتش بس در روز جمعه برای پایان دادن به درگیری ها، بار دیگر حملاتی را علیه یکدیگر آغاز کردند.

درگیری میان این گروه ها که تا چندی پیش متحد هم محسوب می شدند و تحت حمایت ترکیه علیه دولت سوریه می جنگیدند، از سه شنبه گذشته آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، این درگیری میان نیروهای هیات تحریر الشام (النصره سابق) با اعضای اتاق عملیات مشترک موسوم به فأثبتوا که شامل گروه های تروریستی حراس الدین ، أنصار التوحید ، جماعه أنصار الإسلام و لواء المقاتلین به رهبری جمال زینیه، ملقب به ابو مالک التلی در جریان است.

اتاق عملیات فاثبتوا ، هیات تحریرالشام (النصره سابق) را به نقض توافق آتش بس میان دو طرف در استان ادلب که ظهر جمعه امضا شد، متهم کرد.

اتاق عملیات فاثبتوا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: پس از توافقی که در شهرک عرب سعید در غرب ادلب میان ما و هیات تحریرالشام حاصل شد، این هیات به پایگاه های فاثبتوا در شهرک سرمدا در حومه شمالی ادلب و دیگر پایگاه ها در حومه لاذقیه یورش برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم درگیری میان گروه های تروریستی در ادلب به رغم آتش بس

تداوم درگیری میان گروه های تروریستی در ادلب به رغم آتش بس