مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 07:052020-06-27سياسي

آزاد: مبارزه دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی باعث بهبود وضعیت اقتصادی مردم می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، الهام آزاد با اشاره به روز قوه قضاییه از حجت الاسلام رییسی، رییس قوه قضاییه برای مبارزه جدی با فساد تشکر کرد و گفت: - ، الهام آزاد با اشاره به روز قوه قضاییه از حجت الاسلام رییسی، رییس قوه قضاییه برای مبارزه جدی با فساد تشکر کرد و گفت: آیت الله رییسی با برخورد مقتدرانه با مفاسد و رانت خواری ها به ویژه دانه درشت ها بارقه های امید را در دل مردم زنده کرد.

نماینده مردم نایین و خور و بیابانک، مهمترین مطالبه و دغدغه اصلی امروز مردم را مسائل اقتصادی دانست و افزود: رییس دستگاه قضا نوید مبارزه با مفاسد اقتصادی را به مردم داده و امیدواریم با ایجاد عدالت، نظارت صحیح و برخورد با مفاسد اقتصادی توسط مسئولان این دستگاه شاهد تحولات عظیمی در کشور باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی در بهبود زندگی مردم نقش زیادی دارد، ادامه داد: به تازگی دستوری ابلاغ شده که بر اساس آن دادگستری شهرستان خوروبیابانک باید تبدیل به بخش شود که انتظار می رود با توجه به وضعیت استراتژیک شهرستان در هفته قوه قضاییه در این دستور تجدیدنظر شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات بودجه ای و کمبود نیروی انسانی در قوه قضاییه، گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند بودجه بندی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد: مبارزه دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی باعث بهبود وضعیت اقتصادی مردم می شود

آزاد: مبارزه دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی باعث بهبود وضعیت اقتصادی مردم می شود