مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 07:152020-06-27سياسي

برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی در فضای مجازی برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری بخش زیادی از برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی در بستر فضای مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمد سادات ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان کردستان، ضمن اشاره به فعالیت ها و برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: در استان کردستان نیز همزمان با دیگر نقاط کشور برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است.

وی ضمن اشاره به جنایات متعدد آمریکا در حق ملت بزرگ ایران اسلامی نظیر سالگرد ترور نافرجام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، سانحه سقوط هواپیمای مسافربری، حمله شیمیایی به سردشت، حادثه هفتم تیر و… که همگی با حمایت مستقیم آمریکای جنایتکار صورت گرفته و نامگذاری ششم تا دوازدهم تیرماه از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، برنامه های متعددی با استفاده از فضای مجازی برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به همه گیری ویروس منحوس کرونا گفت: در سال جاری با توجه به اهمیت حفظ سلامت مردم مراسم میدانی و عمومی در استان برگزار نمی شود و عمده فعالیت های این هفته در بستر فضای مجازی و رسانه ای صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی در فضای مجازی برگزار می شود

برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی در فضای مجازی برگزار می شود