مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 07:152020-06-27اقتصادي

نمونه برداری استاندارد از واحدهای تولیدی به 3700 مورد رسید


مدیرکل اداره استاندارد استان یزد گفت: تا پایان خردادماه امسال 3 هزار و 787 مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی، خدماتی و صنفی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا زارع بنادکوکی، صبح امروز در جلسه شورای معاونان استاندارد اظهار داشت: از مجموع 3 هزار و 787 بازرسی و نمونه برداری انجام شده، 698 مورد مربوط به نمونه برداری از واحدهای تولیدی زیر پوشش استاندارد استان است و از 284 مورد نیز بازرسی صورت گرفته است.

وی همچنین از پیگیری برای اجرای طرح طاها خبر داد و عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح در سال جاری 2 هزار و 805 مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای صنفی سطح بازار استان انجام شده است.

زارع بنادکوکی بیان کرد: از مجموع آزمون های انجام شده روی نمونه های اخذ شده از واحدهای تولیدی و صنفی به منظور سنجش میزان ارزیابی انطباق کالاها با استانداردهای ملی مربوطه، 97 مورد مغایرت مشاهده شده که اخطارهای لازم در این زمینه داده شد.

مدیرکل اداره استاندارد استان در توضیح طرح طاها اظهار داشت: در حال حاضر بر اساس طرحی کشوری، علاوه بر بازرسی و نمونه برداری از خط تولید و انبار کارخانه ها، در قالب طرح طاها کالاهای مشمول استاندارد اجباری در مراکز توزیع و فروش نیز مورد بازرسی و نمونه برداری قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمونه برداری استاندارد از واحدهای تولیدی به 3700 مورد رسید

نمونه برداری استاندارد از واحدهای تولیدی به 3700 مورد رسید