مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 07:502020-06-27اجتماعي

ثبت نام کلاس های تابستانی کانون پرورش فکری گلستان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از آغاز ثبت نام دوره های تابستانی و اجرای طرح اوقات فراغت کانون در تمامی مراکز فرهنگی هنری استان خبرداد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از آغاز ثبت نام دوره های تابستانی و اجرای طرح اوقات فراغت کانون در تمامی مراکز فرهنگی هنری استان خبرداد.

محبوبه رجب نسب با بیان اینکه با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان و محدودیت هایی که برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان وجود دارد، از آغاز پذیرش اعضا در مراکز کانون پس از وقفه ای 3 ماهه خبرداد و گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده، مراکز فرهنگی هنری کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی از 15 تیر پذیرای متقاضیان حضور در کانون هستند.

وی افزود: در تابستان امسال 17 مرکز ثابت، 9 کتاب خانه سیار، 2 کتاب خانه پستی و 3 مرکز فراگیر برای برگزاری کارگاه های دوره ای و تخصصی را با بهره گیری از مربیان متخصص و مجرب، به منظور تمرین مهارت های زندگی ویژه ی کودکان و نوجوانان خواهیم داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان بیان کرد: متقاضیان عضویت در مراکز کانون از تابستان امسال علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن های مطالعه، 8 فعالیت کتاب محور رایگان از جمله معرفی و نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام کلاس های تابستانی کانون پرورش فکری گلستان

ثبت نام کلاس های تابستانی کانون پرورش فکری گلستان