مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 07:552020-06-27پزشكي

منفجر کردن سلول های سرطانی با کلاهک هدفمند حبابی!


براساس نتایج یک مطالعه جدید، حباب های میکروسکوپی می توانند با همراهی فناوری سونوگرافی(امواج فراصوت) به عنوان یک درمان قوی و جدید سرطان برای نابودی سلول های سرطانی استفاده شوند.

- براساس نتایج یک مطالعه جدید، حباب های میکروسکوپی می توانند با همراهی فناوری سونوگرافی(امواج فراصوت) به عنوان یک درمان قوی و جدید سرطان برای نابودی سلول های سرطانی استفاده شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیو اطلس، اخیراً ما شاهد پروژه های تحقیقاتی مهیجی هستیم که نشان می دهد امواج فراصوت چگونه می توانند به مبارزه با سرطان کمک کنند، حال خواه کمک به داروها برای عبور از سد خونی مغزی باشد، خواه گرم کردن و از بین بردن بافت در سرطان های پروستات یا کشتن انتخابی سلول های تومور و دست نخورده باقی گذاشتن سلول های سالم تا آسیب نبینند.

اکنون یک مطالعه جدید به یکی دیگر از کاربردهای این فناوری در مبارزه با سرطان پرده برداشته است که در آن، سونوگرافی با حباب های ریز ترکیب می شود و می تواند مانند کلاهک های هدفمند، سلول های سرطانی را منفجر کند و اکثر سلول های تومور در مدل های سرطان پستان از بین ببرد.

این موفقیت توسط یک تیم تحقیقاتی بین المللی به سرپرستی مهندسان زیست پزشکی در دانشگاه تل آویو به دست آمده است و دانشمندان از حباب ها یا به عبارت دقیق تر میکروحباب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منفجر کردن سلول های سرطانی با کلاهک هدفمند حبابی!

منفجر کردن سلول های سرطانی با کلاهک هدفمند حبابی!