مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 08:352020-06-27دانش

انتفاع دانشگاه شریف از شرکتهای دانش بنیان برای ایجاد استقلال مالی


رییس دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: ما برای اداره دانشگاه نمی توانیم صرفا تکیه بر منابع دولتی داشته باشیم؛ از این رو راهکار انتفاع دانشگاه از شرکت های دانش بنیان و ناحیه نوآوری در دستور کار این دانشگاه قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر فتوحی امروز در مراسم افتتاح فاز یک ایستگاه نوآوری شریف با اشاره به تصویب برنامه راهبردی دانشگاه صنعتی شریف در سال 95 در هیات امنای این دانشگاه، افزود: این برنامه شامل سه محور سرآمد بودن در آموزش، سرآمد بودن در پژوهش و فناوری و سرآمد بودن در اثربخشی اجتماعی و تبدیل به دانشگاه جامع محور می شود.

فتوحی با تاکید بر این که ما گسترش رشته های میان رشته ای را در دستور کار داریم، اظهار کرد: با توجه به سیاست های دانشگاه این دانشگاه توانسته است نقش عمده ای در اجرای پژوهش های کاربردی داشته باشد، به گونه ای که در سیستم های رتبه بندی جهانی در جایگاه خوبی قرار گیرد.

به گفته وی، این دانشگاه در رتبه بندی کیو اس در حوزه تعداد ارجاعات که نشان دهنده کیفیت مقالات است، رتبه 28 جهان را کسب کرده است.

رییس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به وضعیت ارتباطات این دانشگاه با بخش های صنعتی، خاطر نشان کرد: این دانشگاه هر چند که در حوزه ارتباط با صنعت دارای رتبه اول در کشور است، ولی در حوزه سرآمدی به جایگاه خوبی نسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتفاع دانشگاه شریف از شرکتهای دانش بنیان برای ایجاد استقلال مالی

انتفاع دانشگاه شریف از شرکتهای دانش بنیان برای ایجاد استقلال مالی