مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 09:402020-06-27سياسي

صلوات خاصه امام رضا(ع) هرشب از مأذنه مساجد پخش می شود


مشاور معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: در ایام دهه کرامت در ساعت 20 هرشب بناست صلوات خاصه امام رضا از ماذنه های مساجد پخش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام بهزاد مقیسه با اشاره به برنامه های درنظرگرفته شده برای مساجد کشور در ایام بزرگداشت دهه کرامت گفت: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور برنامه های دهه کرامت مساجد بیشتر به صورت مجازی و برنامه های حضوری در حداقل زمان ممکن برنامه ریزی شده است.

مشاور معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: آذین بندی مساجد و محلات از برنامه هایی بود که در ابتدای دهه کرامت اجرایی شد و قرائت زیارت امین الله بعد از اقامه نماز در مساجد انجام می شود که باتوجه به نظر ائمه جماعت این برنامه بعد از اقامه یکی از نمازهای در طول هفته انجام خواهد شد.

حجت الاسلام مقیسه از قرائت اذان و قرآن به صورت زنده از ماذنه مساجد محوری با نوای قاریان بین المللی و برجسته خبرداد و تصریح کرد: در ساعت 20 هرشب بناست صلوات خاصه امام رضا از ماذنه های مساجد پخش شود.

مشاور معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: باتوجه به نیازمندی های مردم در اثر شیوع این ویروس منحوس همچون گذشته رزمایش همدلی را در ایان دهه با عنوان خدمت کریمانه ادامه خواهیم داد که بناست مساجد با جمع آوری کمک های مردمی برای تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلوات خاصه امام رضا(ع) هرشب از مأذنه مساجد پخش می شود

صلوات خاصه امام رضا(ع) هرشب از مأذنه مساجد پخش می شود