مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 09:452020-06-27سياسي

واگذاری مجوز کارواش جدید در اسدآباد ممنوع!


شهرستان اسدآباد به نسبت جمعیت دارای بیشترین کارواش در سطح استان همدان بوده که در همین راستا واگذاری مجوز کارواش جدید در شهرستان ممنوع است.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد به نسبت جمعیت دارای بیشترین کارواش در سطح استان همدان بوده که در همین راستا واگذاری مجوز کارواش جدید در شهرستان ممنوع است.

مجید درویشی شنبه 7 تیرماه در شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان اسدآباد 49 کارواش وجود دارد که 40 کارواش دارای مجوز بوده و مابقی نیز باید تعیین تکلیف شده و نسبت به پلمب کارواش های بدون مجوز اقدام شود.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان اسدآباد دارای 1430 حلقه چاه مجاز اعم از کشاورزی و صنعتی بوده و نیمی از چاه های مجاز شهرستان به کنتور هوشمند مجهز هستند، مطرح کرد: در سال جاری تجهیز 60 چاه به کنتور هوشمند در برنامه قرار دارد که فعلاً 9 مورد آن انجام شده است.

درویشی با اشاره به اینکه تاکنون 300 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان شناسایی و 250 حلقه از این چاه ها مسدود شده است، تصریح کرد: تاکنون از 859 پرونده حلقه چاه شهرستان 633 حلقه اصلاح و تعدیل شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: افت آب های زیرزمینی دشت اسدآباد 21.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری مجوز کارواش جدید در اسدآباد ممنوع!

واگذاری مجوز کارواش جدید در اسدآباد ممنوع!