مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 09:552020-06-27سياسي

ضرورت توسعه روابط ایران و روسیه با موافقت نامه های فرهنگی


سفیر جدید روسیه در تهران و رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر ضرورت توسعه روابط بین ایران و روسیه در چارچوب موافقت نامه های فرهنگی تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لوان جاگاریان، سفیر جدید روسیه در تهران ضمن حضور در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با ابوذر ابراهیمی ترکمان رییس این سازمان دیدار و درباره گسترش همکاری های فرهنگی بین جمهوری اسلامی ایران و روسیه گفت وگو کرد.

ابراهیمی ترکمان در این دیدار با اشاره به سیر تحول روابط ایران و روسیه گفت: در گذشته های دور بین ایران و روسیه روابط فرهنگی وجود داشته است، اما اکنون این روابط بیش از گذشته توسعه یافته و در مسیر تعاملی قرار گرفته است.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر توسعه روابط فرهنگی با روسیه به ویژه در زمینه ایجاد کمیته مشترک همکاری های فرهنگی بین دو کشور، تأکید کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین برگزاری گفت وگوهای دینی اسلام و مسیحیت ارتدکس را بسیار مؤثر دانست و ادامه داد: اعتقاد داریم که این گفت وگوهای دینی اسلام و مسیحیت ارتدکس تماماً موفق بوده است.

لوان جاگاریان، سفیر روسیه در تهران هم در سخنان خود، بر تقویت گفت وگوهای دینی برای رسیدن به یک فهم مشترک تأکید و آمادگی فدراسیون روسیه برای گسترش روابط فرهنگی با جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه روابط ایران و روسیه با موافقت نامه های فرهنگی

ضرورت توسعه روابط ایران و روسیه با موافقت نامه های فرهنگی