مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 09:552020-06-27اجتماعي

آغاز طرح اوقات فراغت در مراکز فرهنگی و هنری مازندران


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از آغاز ثبت نام دوره های تابستانی و اجرای طرح اوقات فراغت کانون در تمامی مراکز فرهنگی هنری استان خبر داد.

- محمدعلی یزدان شناس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با توجه به شیوه نامه اجرایی معاونت فرهنگی کانون کشور و اتخاذ تدابیر لازم، مراکز فرهنگی هنری کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی از پنج تا 15 تیرماه آماده ثبت نام از گروه های مختلف سنی کودک و نوجوان هستند.

وی بیان کرد: 27 مرکز فرهنگی هنری ثابت، پنج کتاب خانه سیار و یک کتاب خانه پستی با حضور مربیان متخصص و مجرب با رویکرد  تمرین مهارت های زندگی آماده برگزاری کارگاه های دوره ای و تخصصی در رشته های متعدد فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران تصریح کرد: متقاضیان عضویت در مراکز کانون از تابستان امسال علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن های مطالعه، هشت فعالیت کتاب محور رایگان مانند معرفی و نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر، مشاغل و ویژگی های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت های خوب شنیدن و خوب گفتن(قصه گویی) دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح اوقات فراغت در مراکز فرهنگی و هنری مازندران

آغاز طرح اوقات فراغت در مراکز فرهنگی و هنری مازندران