مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 10:402020-06-27سياسي

چهره واقعی ضد بشری آمریکا برای همه جهانیان روشن شده است


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت:امروز شاهد هستیم که در کشور آمریکا همه چیز به هم ریخته و چهره واقعی ضد بشری آمریکا برای همه جهانیان روشن شده است و ان شاالله به زودی شاهد اضمحلال آمریکای جنایتکار خواهیم بود.

- ایسنا/ایلام سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت:امروز شاهد هستیم که در کشور آمریکا همه چیز به هم ریخته و چهره واقعی ضد بشری آمریکا برای همه جهانیان روشن شده است و ان شاالله به زودی شاهد اضمحلال آمریکای جنایتکار خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور با بیان اینکه آمریکای جنایتکار در طول 42 سال از عمر با برکت نظام اسلامی همواره در عرصه های مختلف بر علیه نظام اسلامی جنایت های بی شماری را روا داشته است، اظهار کرد: سوقصد به مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر در ششم تیرماه 1360، فاجعه هفت تیر و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش، شهادت رییس زندان اوین به دست منافقین در 8 تیر 1360 از جمله این جنایت هاست.

وی با بیان اینکه ترور شهید صدوقی روز 11 تیرماه سال 61 در یزد، بمباران شیمیایی سردشت در هشتم تیر 66 و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران با 290 مسافر در 12 تیرماه سال 67 از جمله اتفاقاتی است که توسط آمریکای جنایتکار بر ضد ملت ایران صورت گرفته است، گفت: آخرین اقدام جنایتکارانه آمریکا بر علیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره واقعی ضد بشری آمریکا برای همه جهانیان روشن شده است

چهره واقعی ضد بشری آمریکا برای همه جهانیان روشن شده است